مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 18:272022-04-14سياسي

سرلشکر صفوی: اگر امنیت ما هدف قرار گیرد، ضربه محکمی به صهیونیست ها می زنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ضمن تمجید از ایستادگی هشت ساله ملت یمن در برابر ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی، - دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تأکید کرد که اگر امنیت جمهوری اسلامی ایران هدف قرار گیرد، تهران ضربه محکمی به صهیونیست ها وارد خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ضمن تمجید از ایستادگی هشت ساله ملت یمن در برابر ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی، تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران از خود در برابر رژیم صهیونیستی دفاع خواهد کرد.

سردار صفوی به شبکه خبری المسیره گفت: صهیونیست ها را تعقیب می کنیم.

همان گونه که مقر آنان را در اربیل هدف قرار دادیم، در هر نقطه ای که امنیت ما را هدف قرار دهند، به آنان ضربه محکمی وارد خواهیم کرد .

سردار فدوی: از بازدارندگی وارد مرحله پاسخ عملی شده ایمدر همین ارتباط، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با بیان اینکه محور مقاومت امروز در یمن، فلسطین، لبنان و سوریه در اوج قدرت خود قرار دارد، تصریح کرد: دشمنان ما اعتراف کرده اند که ایران مرحله بازدارندگی را پشت سر گذاشته است و اکنون نیز درباره پاسخ عملی، ابتکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر صفوی: اگر امنیت ما هدف قرار گیرد، ضربه محکمی به صهیونیست ها می زنیم

سرلشکر صفوی: اگر امنیت ما هدف قرار گیرد، ضربه محکمی به صهیونیست ها می زنیم