مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 18:322022-04-14اقتصادي

صدور یک روزه ی مجوز تولید انرژی خورشیدی در یزد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد از صدور یک روزه مجوزهای مربوط به تولید انرژی خورشیدی در استان خبر داد.

- سید مسعود عظیمی در نشست با صاحبان صنایع استان در مهریز گفت: مصرف برق استان در سال گذشته، یک هزار و 970 مگاوات بوده که در سال جدید به دو هزار مگاوات می رسد.

وی نیاز به صنعت برق را یکی از 10 برنامه تحولی استان یزد عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی برای تامین این دو هزار مگاوات برق مصرفی استان در دستور کار قرار دارد.

معاون استاندار تصریح کرد: متقاضیان مجوز انرژی خورشیدی ظرف مدت کمتر از یک روز می توانند مجوز لازم به مدت 20 سال را با هماهنگی انجام شده با منابع طبیعی و امور اراضی دریافت کنند.

وی همچنین به انتقال حساب بانکی صاحبان صنایع و معادن به استان اشاره و بیان کرد: 95 درصد گردش مالی استان مربوط به 37 معدن است که تاکنون 35 معدن و شرکت ، حساب های خود را به یزد منتقل کرده اند.

عظیمی ابراز امیدواری کرد که منابع مالی استان یزد با کمک و حمایت دادستان و دیگر نهادها به حدی برسد که بتوان یک هزار واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در استان که بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، وارد چرخه تولید شوند و با این عمل اتفاق بزرگی در حوزه اشتغال به ویژه اشتغال دانش بنیان بوجود آید و استان یزد به مرحله ای از تعالی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور یک روزه ی مجوز تولید انرژی خورشیدی در یزد

صدور یک روزه ی مجوز تولید انرژی خورشیدی در یزد