مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 20:472022-04-14سياسي

امکان سنجی برای راه اندازی پردیس فناوری مشترک با کشور آذربایجان


مطالعه و امکان سنجی برای احداث و راه اندازی پردیس مشترک فناوری با کشور آذربایجان در حال انجام است.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: مطالعه و امکان سنجی برای احداث و راه اندازی پردیس مشترک فناوری با کشور آذربایجان در حال انجام است.

سید حامد عاملی در جلسه قرارگاه اقتصاد دانش بنیان در اردبیل اظهار کرد: با نامگذاری سال 1401 به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین تکلیف قانونی، شرعی و اجتماعی بر دوش همه مسئولان است تا در تحقق این مطالبه به حق مقام معظم رهبری و تحول آفرین در حوزه اقتصادی گام بردارند.

وی تصریح کرد: ما در بحث دانش بنیان نسبت به سایر مناطق کشور و پیشرفت های جهانی عقب ماندیم که انتظار می رود این عقب ماندگی را با تقویت نظام حمایتی از دانشجویان، دانش آموزان، نیروهای خلاق و صاحب فکر برطرف کنیم.

استاندار اردبیل ضرورت حمایت از نیروی انسانی خلاق و مبتکر را در این حوزه یادآور شد و گفت: برای جبران عقب ماندگی ها باید موانع و سرعت گیرها در این مسیر برداشته شده و حرکت های تحولی را با ایجاد زیرساخت های مناسب شاهد باشیم.

عاملی افزود: به راحتی می توانیم ایده های خلاقانه را در این حوزه تبدیل به ثروت کرده و به رشد و بالندگی نظام اقتصادی دانش بنیان کمک کنیم که در استان اردبیل ظرفیت خوبی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی و جلوگیری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان سنجی برای راه اندازی پردیس فناوری مشترک با کشور آذربایجان

امکان سنجی برای راه اندازی پردیس فناوری مشترک با کشور آذربایجان