مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 21:122022-04-14اجتماعي

هشدار هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر وقوع تغییرات محسوس آب و هوایی در استان


بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، از امشب به تدریج بر شدت وزش باد افزوده می شود و تا روز یکشنبه هفته آینده، در برخی ساعات، ورزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا نیز پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد و بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، با توجه به بررسی نقشه ها و مدل های هواشناسی، از امشب با توجه به تغییر گرادیان فشار هوا، به تدریج بر شدت وزش باد افزوده می شود که تا یکشنبه هفته آینده، در برخی ساعات ورز باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

همچنین از اواخر وقت شنبه 27 فروردین تا اوایل وقت سه شنبه 30 فروردین استان خراسان رضوی تحت تاثیر سامانه بارش زا قرار خواهد گرفت که وقوع بارش های رگباری توام با رعد و برق و در برخی نقاط بارش تگرگ و آبگرفتگی، همچنین کاهش محسوس دما، پیامد پیش بینی شده فعالیت این سامانه در استان می باشد.

احتمال وزش باد شدید توام با گرد و خاک و بروز خسارت در فاصله زمانی جمعه تا یکشنبه، وقوع بارش های رگباری توام با رعد و برق و بارش تگرگ از اواخر وقت شنبه تا اوایل وقت سه شنبه، کاهش قابل ملاحظه دما به ویژه طی روز دوشنبه، بارش برف و باران در نواحی کوهستانی و سردسیر شمالی از اوایل وقت دوشنبه و تشکیل مه و کاهش دید در اکثر محورهای سردسیر و کوهستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر وقوع تغییرات محسوس آب و هوایی در استان

هشدار هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر وقوع تغییرات محسوس آب و هوایی در استان