مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 21:272022-04-14ورزشي

لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر در رفتار شهروندی


مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی مازندران با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در قالب هنر، گفت: در بوستان های ساری مکان ها و ظرفیت های مناسبی برای اجرای تئاتر و نمایش وجود دارد که با همکاری شهرداری ساری می تواند از این امکانات جهت آموزش هر نوع مفهوم و رفتار شهروندی بهره گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، احسان مرادی فر سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری در نشست اعضای مجمع نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران که با حضور سه تن از اعضای شورای شهر ساری و مدیران این سازمان برگزار شد، با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هنر، دقیق ترین و رساترین وسیله انعکاس اندیشه ها و آرمان های شریف است، اظهار کرد:  تاثیرگذاری هنر دیداری در فعالیت های فرهنگی انکارناپذیر است.

وی افزود: در میان همه هنرها، هنر نمایش برای عموم مردم قابل فهم است و می توان مسائل مورد نظر را به راحتی از طریق آن به مخاطب آموزش داد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری با بیان اینکه در شهرداری ساری هنرمندان بسیاری حضور دارند، اضافه کرد: هنرمندان سرمایه های فرهنگی شهر محسوب می شوند و باید از این سرمایه در راستای تحقق اهداف فرهنگی بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر در رفتار شهروندی

لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر در رفتار شهروندی