مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 21:422022-04-14اقتصادي

ساخت 18 مجتمع آبرسانی در سطح استان ایلام


فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: ساخت 18 مجتمع آبرسانی و آبرسانی به 36 روستا در سطح استان با مبلغ 507 میلیارد تومان در دست اقدام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، عصر امروز جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در نشست هماهنگی بسیج آبرسانی که با همکاری استانداری، بسیج محرومیت زدایی سپاه و آبفای استان ایلام برگزار شد گفت: ساخت 18 مجتمع آبرسانی و آبرسانی به 36 روستا در سطح استان با مبلغ 507 میلیارد تومان در دست اقدام است.

وی افزود: هدف از اجرای پروژه ها آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی در استان است.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در این نشست گفت: استان ایلام با 608 روستا در مقام مقایسه با سایر استان ها از نظر وسعت، یکی از استان هایی است که بیشترین روستا را در خود جای داده است.

وی افزود: با توجه به بارش های اندک امسال، در  یکی از سال های کم نظیر از نظر خشکسالی قرار داریم و به طور قطع بخش عمده ای از روستاهای ما با تنش آبی مواجه خواهند شد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش با اعلام این خبر که کار آبرسانی به 94 روستا در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: در دیدار اخیر خود و نمایندگان استان با وزیر نیرو مشکلات کم آبی استان را مطرح کردیم و خوشبختانه اعتبار آبرسانی به 58 روستای استان تامین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 18 مجتمع آبرسانی در سطح استان ایلام

ساخت 18 مجتمع آبرسانی در سطح استان ایلام