مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 21:472022-04-14سياسي

تلاوت و تدبر در قرآن باید منتج به عمل قرآنی شود


رییس اداره عقیدتی سیاسی نداجا، با اشاره به اینکه تلاوت و تدبر باید منتج به عمل شود، تصریح کرد: قرآن پند و نسخه ای است برای عمل و درد جوامع اسلامی امروز، - تلاوت قرآن بدون عمل است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین صنعت پور، رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در حاشیه محفل انس با قرآن کریم که در مسجد پیامبر اعظم(ص) ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش در بندرانزلی برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن 29 فروردین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یاد و خاطره شهدا خاصه شهدای ناوشکن سهند و ناوچه جوشن را گرامی داشت و اظهار کرد: این روزها، روزهای اقدام جهادی این عزیزان بود.

وی ضمن گرامی داشت ماه مبارک رمضان گفت: در بین همه ماه ها یک ماه برجسته است و در قرآن کریم به صراحت نام برده شده و آن ماه مبارک رمضان است.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه رمضان ماه نزول قرآن و صعود انسان است، افزود: قرآن آمد تا ما به عرش و اوج برویم اگر انسان از نورانیت و معنویت قرآن بهره مند شود، رشد می کند.

حجت الاسلام صنعت پور با بیان اینکه سه وظیفه مهم در قبال قرآن کریم داریم، گفت: قرآن غذای روح انسان است و قرائت و تلاوت قرآن اولین وظیفه ای است که بر عهده داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاوت و تدبر در قرآن باید منتج به عمل قرآنی شود

تلاوت و تدبر در قرآن باید منتج به عمل قرآنی شود