مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 00:022022-04-14سياسي

تصویب 40 طرح برای توسعه پایدار احمدی و فارغان در حاجی آباد


استاندار هرمزگان اکتشاف پهنه های معدنی و سرمایه گذاری در حوزه کشت گلخانه ای را دو موتور متحرک توسعه پایدار در بخش های احمدی و فارغان عنوان کرد و از تصویب 40 طرح مهم برای توسعه پایدار این دو بخش در حوزه های مختلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازبندرعباس، عصر 25 فروردین جلسه شورای اداری استان هرمزگان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات و پتانسیل های بخش های احمدی و فارغان از توابع شهرستان حاجی آباد به ریاست مهندس مهدی دوستی و با حضور معاونان استانداری، مدیران کل دستگاه های اجرایی و خدمات رسان، امام جمعه و فرماندار حاجی آباد در شهر سرگز احمدی برگزار شد.

  در این جلسه که بیش از چهار ساعت به طول انجامید در ابتدا مدیران کل دستگاه های اجرایی، فرماندار و امام جمعه شهرستان حاجی آباد ضمن تشریح اقدامات انجام شده تاکنون برای توسعه بخش های احمدی و فارغان، مشکلات حوزه های مختلف و طرح و برنامه های برون رفت از مشکلات عمومی و بهره برداری حداکثری از پتانسیل ها را بیان کردند.

  عمده مسائل مطرح شده در جلسه شورای اداری مرتبط با راه های مواصلاتی، تامین آب آشامیدنی سالم و پایدار، توسعه کشاورزی و ایجاد صنایع تبدیلی در بخش های احمدی و فارغان، بهره برداری از معادن با محوریت معادن کوهشاه احمدی با انجام مطالعات جامع، احداث سازه های آبخیزداری، تکم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 40 طرح برای توسعه پایدار احمدی و فارغان در حاجی آباد

تصویب 40 طرح برای توسعه پایدار احمدی و فارغان در حاجی آباد