مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 00:272022-04-14اقتصادي

از تعویض پلاک در منزل تا ردیابی با پلاک سوم/ هزینه شماره گذاری خودرو چقدر است؟


تعویض پلاک در منزل، الصاق پلاک سوم به خودروها و توسعه مراکز شماره گذاری کاملا اینترنتی از جمله برنامه های پلیس راهور در سال جاری است که رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور انتظامی کشور در خصوص آنها سخن گفت.

- گروه انتظامی خبرگزاری فارس_ مریم عرب انصاری: ابتدا مالیات؛ بعد شماره گذاری این عبارت مهمترین خبر نوروزی پلیس راهور در ایام عید بود که در جراید و رسانه ها منتشر شد؛ خبری که شاید آن روزها در بحبوبه دید و بازدیدهای نوروزی و سفرهای هموطنان دیده نشد اما در ادامه بعد از پایان تعطیلات نوروزی و بازگشت افراد به عرصه کار و فعالیت و معاملات تازه سر و صدا به پا کرد.

آگاهی از آخرین روند تعویض پلاک و شماره گذاری با توجه به موضوع پرداخت مالیات، عایدی پلیس راهور از کنترل مالیات و تعویض پلاک، آخرین آمار شماره گذاری خودرو و موتور در کشور، ساعت کاری مراکز تعویض پلاک و همچنین نرخ مالیات و شماره گذاری وسایل نقلیه، خبرگزاری فارس را بر آن داشت تا با سرهنگ علی محمدی رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور انتظامی کشور به گفت وگو بنشینیم.

** ابتدا پرداخت مالیات سپس تعویض پلاک؛ روند جدید شماره گذاری وسایل نقلیه در سال 1401 * جناب سرهنگ در حال حاضر روند شماره گذاری و نقل و انتقال وسایل نقلیه از چه قرار است؟ بر اساس ماده 30


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تعویض پلاک در منزل تا ردیابی با پلاک سوم/ هزینه شماره گذاری خودرو چقدر است؟

از تعویض پلاک در منزل تا ردیابی با پلاک سوم/ هزینه شماره گذاری خودرو چقدر است؟