مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 00:372022-04-14سياسي

علیخانی و ضیا در صداوسیما مبسوط الید هستند؟!


یک کارشناس رسانه با ذکر محاسن و معایب برنامه های نوروز 1401 تلویزیون بر این نکته تاکید کرد: با وجود تدارکات خوب، صداوسیما یک مشکل اساسی در زمینه محتوای برنامه هایش داشت که به تناسب نداشتن ظرف و مظروف برمی گردد.

- صداوسیما برای ایام نوروز ظرف خوبی را فراهم کرد اما مظروفی که در آن ریخت، مظروف مناسبی نبود؛ یعنی محتوای مناسبی که باید در دل برنامه های متنوع و دکورهای زیبایش قرار می داد را قرار نداد.

علیرضا دباغ ـ کارشناس فرهنگ و رسانه ـ درباره عملکرد تلویزیون در نوروز 1401 به ایسنا گفت: تلویزیون توانست میان دو مناسبت اعیاد شعبانیه و عید نوروز پیوند به وجود بیاورد و در این زمینه تلاش خوبی انجام داد.

شاهد این بودیم که از نیمه شعبان تا عید نوروز رنگ و بوی شادی در برنامه های تلویزیون حاکم بود.

دباغ استفاده از دکورهای زیبا را از دیگر نکات مثبت برنامه های نوروزی تلویزیون برشمرد و در این زمینه افزود: دکورهای برنامه ها مخصوصا برای ویژه برنامه های تحویل سال، دکورهای خوبی بود؛ اگر چه برخی اعتقاد داشتند که برای این دکورها هزینه های سنگینی شده است اما به نظر من در یک مناسبت بزرگ که برای میلیون ها ایرانی مهم و شادی آفرین است، باید هزینه لازم پرداخت کرد تا این شادی از لحاظ بصری منتقل شود؛ این به معنای ولخرجی نیست، بلکه اگر این خرج ها با سلیقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیخانی و ضیا در صداوسیما مبسوط الید هستند؟!

علیخانی و ضیا در صداوسیما مبسوط الید هستند؟!