مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 01:122022-04-14سياسي

نگاهی به تعداد مراکز نیکوکاری و مراجعان آنها


مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه از ابتدای شکل گیری مراکز نیکوکاری تاکنون حدود 800 هزار خیر در مراکز نیکوکاری کشور مراجعه داشته و کمک های خود را به اشکال مختلف اهداء کرده اند، - گفت: تاکنون یک میلیون و 500 هزار نفر به مراکز نیکوکاری مراجعه داشته و خدمات دریافت کرده اند.

حمزه علی کوهساری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از دلایل شکل گیری مراکز نیکوکاری ترویج سنت حسنه خیر و احسان در کشور و مردمی کردن خدمات در راستای خیر و احسان است تا بتوان خدمات را سریع تر و راحت تر به نیازمندان ارائه کرد، گفت: اعضای هیات عامل در هر مرکز نیکوکاری از معتمدین و خیرین محل هستند که به صورت داوطلبانه فعالیت می کنند.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 9000 مرکز نیکوکاری در سطح کشور در حال فعالیت هستند.

مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی کمیته امداد گفت: در مراکز نیکوکاری علاوه بر ارائه خدمات کمک معیشت، خدمات دیگری مانند کمک هزینه مسکن، جهیزیه، درمان، هزینه دانش آموزی و دانشجویی، کمک به امر اشتغال و آموزش های خانواده نیز ارائه می شود.

در مراکز نیکوکاری 42 هزار نفر در قالب اعضای هیات عامل در حال فعالیت هستند که مسئولیت مرکز نیکوکاری را پذیرفته اند که منابع را جذب و میان نیازمندان محل توزیع می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به تعداد مراکز نیکوکاری و مراجعان آنها

نگاهی به تعداد مراکز نیکوکاری و مراجعان آنها