مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 04:172022-04-15ورزشي

چه کسی در تشکیل پرونده رادوشوویچ مقصر است؟


سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس با عمل نکرد به توافق این باشگاه و رادوشوویچ پرونده ای یک میلیون دلاری ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بوژیدار رادوشوویچ که در دوره مدیریت سید مجید صدری از پرسپولیس از این باشگاه جدا شد، حالا با حکم کمیته وضعیت فیفا، پرسپولیس را محکوم به پرداخت 866 هزار یورو کرده است و سرخ ها که به تازگی از کوران پرونده های مالی خارج شده بودند، با پرونده جدیدی روبه رو شدند.

اما به راستی پرونده رادوشوویچ چطور علیه پرسپولیس تشکیل شد؟ در دروه مدیریت سید مجید صدری، رادوشوویچ در مقطعی به خاطر اختلاف نظر با ابراهیم شکوری به کشورش سفر کرد و حاضر به بازگشت نبود.

از آنجایی که در آن مقطع این دروازه بان مطالباتی از پرسپولیسی ها داشت، عملا از نظر قانونی می توانست قرارداد خود را فسخ و تمام مبالغ قراردادش مربوط به سه فصل بعد را بگیرد.

با این حال در آن زمان پس کشمکش های فراوان و تماس های که یحیی گل محمدی با رادوشوویچ برقرار کرد، این درازه بان به ایران بازگشت و حاضر به ادامه همکاری با سرخ ها شد.

رادوشوویچ پس از بازگشت، با جعفر سمیعی مدیرعامل وقت باشگاه توافق کرد که پرسپولیسی ها به جای اینکه مطابق بندهای قرارداد به او پرداختی داشته باشند، هر زمانی منابع مالی لازم را داشتند و به بازیکنان پول پرداخت کردند، به رادوشوویچ هم پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی در تشکیل پرونده رادوشوویچ مقصر است؟

چه کسی در تشکیل پرونده رادوشوویچ مقصر است؟