مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 07:572022-04-15اقتصادي

420 خانوار سلطانیه ای زیر پوشش بهزیستی هستند


رییس اداره بهزیستی شهرستان سلطانیه با بیان اینکه اداره بهزیستی این شهرستان از 420خانوار تحت پوشش حمایت می کند، گفت: خیرین برای شرکت در ضیافت مهربانی برای تهیه بسته های ارزاق و تامین معیشت مددجویان در ماه مبارک رمضان مشارکت فعالانه ای داشته باشند.

-  اصغر بویینی، رییس اداره بهزیستی شهرستان سلطانیه در گفت وگو با فارس با بیان اینکه طی سال گذشته 300 بسته غذایی هر کدام به ارزش 2 میلیون ریال میان 300 مددجوی زیر پوشش توزیع شده است، اظهار کرد: علاوه بر پرداخت کمک بلاعوض مسکن کمک های دیگری توسط خیرین به نیازمندان اهدا شده است.

 رییس اداره بهزیستی شهرستان سلطانیه در خصوص ایجاد اشتغال پایدار برای جامعه هدف اضافه کرد: سال گذشته 45 نفر از متقاضیان اشتغال زیر پوشش، تسهیلات قرض الحسنه اشتغال دریافت کردند و به 35 نفر نیز حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی پرداخت شده است.

 وی شمار پرونده های فعال در حوزه توانبخشی را 380 فقره عنوان کرد و گفت: از این تعداد 300 پرونده مستمری بگیر و 80 پرونده پشت نوبتی بوده که از خدمات و حمایت های بهزیستی بهره مند هستند.

 بویینی ادامه داد: سال گذشته 237 میلیون ریال کمک هزینه تامین لوازم توانبخشی از قبیل ایاب و ذهاب، توان پزشکی، دانش آموزی و مناسب سازی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

420 خانوار سلطانیه ای زیر پوشش بهزیستی هستند

420 خانوار سلطانیه ای زیر پوشش بهزیستی هستند