مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 08:472022-04-15سياسي

507 میلیارد تومان برای آبرسانی به 36 روستای ایلام اختصاص یافت


فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: 507 میلیارد تومان برای آبرسانی به 36 روستای استان اختصاص یافته است.

- ، سردار جمال شاکرمی عصر پنجشنبه در نشست قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با عنوان قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) که به ریاست استاندار ایلام برگزار شد، گفت: با توجه به تنش آبی در سطح کشور و خصوصاً خشکسالی کم سابقه در استان ایلام، اولویت طرح های بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران به حل مشکل کم آبی متمرکز شده و در طرح بسیج آبرسانی با تفاهم نامه ای که به مبلغ 570 میلیارد تومان بین سپاه امیرالمومنین (ع) و آب و فاضلاب استان منعقد شد، با ساخت 18 مجتمع آبرسانی مشکل کم آبی 36 روستای استان برطرف خواهد شد.

وی در ادامه افزود: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه 5000 تن قیر رایگان را برای بهسازی معابر روستایی و راههای بین مزارع در روستاهای محروم و مناطق حاشیه شهرها در اختیار راهداری قرار می دهد.

سردار شاکرمی عنوان کرد: برای کمک به اشتغالزایی و رونق واحدهای تولیدی، ملزومات صنعتی و تجهیزات لوله کشی مورد نیاز در طرح بسیج آبرسانی در داخل استان با رعایت استانداردهای لازم خریداری خواهد شد.

وی گفت: بسیج سازندگی سپاه با دو قرارگاه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی و بهره گیری از توان 1100 گروه جهادی بسیج دارای ظرفیت بالایی برای کمک به مشکلات مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

507 میلیارد تومان برای آبرسانی به 36 روستای ایلام اختصاص یافت

507 میلیارد تومان برای آبرسانی به 36 روستای ایلام اختصاص یافت