مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-15سياسي

سازمان محیط زیست باید ورود ریزگردها را پیش بینی و اطلاع رسانی می کرد


عضو کمیسیون امور داخلی کشور با انتقاد از عدم اطلاع رسانی سازمان محیط زیست در ورود گرد و خاک به کشورمان گفت: رایزنی دیپلماتیک محیط زیست و وزارت خارجه می تواند آثار گرد و خاک و ریزگردها را بکاهد.

- علی حدادی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به ضعف سازمان محیط زیست در عدم اطلاع رسانی ورود گردوخاک به کشور اظهارداشت: آقای سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست باید احساس مسئولیت بیشتری داشته باشد و بخش های مهمی را برای بررسی امورات تحت حوزه فعالیت خود در نظر بگیرد.

وی افزود: ورود گردوخاک به کشورمان در روزهای اخیر موجب مشکلات تنفسی زیادی برای مردم شده و سلامت آنها را به خطر انداخته است.

این در حالی است که سازمان محیط زیست و سایر بخش های مختلف که در این حوزه با این سازمان همکاری دارند باید برای مقابله با ریزگردها و گردوخاک با کشورهای همسایه رایزنی کنند.

چرا که این گردوخاک ها عادی نبوده و سهل انگاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور گفت: پیش بینی های لازم برای ورود گردوخاک از کشورهای همسایه به ایران از سوی سازمان محیط زیست صورت نگرفته است این در حالی است که هر ساله در بهار و تابستان ما شاهد ورود این گرودخاک و آلودگی ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان محیط زیست باید ورود ریزگردها را پیش بینی و اطلاع رسانی می کرد

سازمان محیط زیست باید ورود ریزگردها را پیش بینی و اطلاع رسانی می کرد