مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 10:122022-04-15بين الملل

آمادگی کره جنوبی برای جذب مهاجران کاری تاجیک


وزیر اشتغال و کار کره جنوبی آمادگی کشورش را برای تشدید روابط دوجانبه در زمینه اشتغال، مشارکت شهروندان تاجیکستان در مشاغل فصلی کشاورزی و جذب نیروی کاری از این کشور اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، کره جنوبی آمادگی خود را برای جلب مهاجران کاری از تاجیکستان برای مشاغل فصلی کشاورزی اعلام کرد.

بر اساس گزارش وزارت کار، مهاجرت و اشتغال تاجیکستان، از 5 تا 11 آوریل هیاتی تحت سرپرستی شیرین امان زاده وزیر کار، مهاجرت و اشتغال تاجیکستان برای برقراری روابط با طرف کره ای جهت جذب نیروی کاری از این کشور برای مشاغل فصلی در کره جنوبی به سئول سفر کرد.

امان زاده در چارچوب این سفر با معاون نخست وزیر، وزیر هماهنگ کننده سیاست دولتی، وزیر اشتغال و کار، رییس گروه دوستی بین پارلمانی تاجیکستان و کره، رییس کمیته همکاری اقتصادی شمال وابسته به ریاست جمهوری کره، رییس دفتر هماهنگ کننده سیاست دولتی، شهردار سانگجو، رییس شورای مجمع استان چالا پوکتو و رییس شرکت لیانگ اوپو کورپ مذاکرات انجام داد.

در جریان این مذاکرات وضعیت کنونی روابط دو کشور و همکاری بیشتر برای سفر جمعی نیروی کاری از تاجیکستان برای مشاغل فصلی به کره در زمینه های صنعتی، کشاورزی و سایر حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کره جنوبی برای جذب مهاجران کاری تاجیک

آمادگی کره جنوبی برای جذب مهاجران کاری تاجیک