مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-15سياسي

40 طرح مهم برای توسعه بخش های احمدی و فارغان به تصویب رسید


40 طرح مهم برای توسعه پایدار بخش های احمدی و فارغان در حوزه های مختلف به تصویب رسید.

- ، مهدی دوستی در حاشیه سفر به بخش احمدی و تشکیل جلسه شورای اداری استان اظهارداشت: در ادامه سفر به بخش های مختلف استان در سال جدید و در دومین سفر امروز مهمان مردم شریف احمدی و فارغان بودیم و حدود 40 مصوبه در حوزه های مختلف داشتیم.

وی افزود: در حوزه های راه که اصلی ترین دغدغه زیرساختی مردم بود، در حوزه نوسازی باغات، آبرسانی و مدارس تصمیمات خوبی گرفته شد که مجموع این مصوبات امیدواریم سبب تحول خوبی در اقتصاد منطقه شود.

دوستی بیان کرد: دو موتور پیشران برای رشد منطقه در حوزه های معدنی و کشت گلخانه ای در نظر گرفته ایم و مقرر شد در یک ماه آینده با مکاتبه ای که با سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) انجام خواهد شد تفاهم نامه اکتشاف پهنه های معدنی انجام شود و کار شناسایی پهنه های مهم معدنی در تمام شهرستان حاجی آباد با محوریت بخش احمدی و فارغان آغاز شود.

وی تصریح کرد: در منطقه دق احمدی با پیشنهاد داده شده مقرر شد برای احداث گلخانه در 100 هکتار زمین مطالعات لازم انجام شود که در صورت اجرایی شدن این طرح می توان انتظار رشد و ایجاد اشتغال در این منطقه را داشت و علاوه بر آن نیز بالغ بر 35 هزار تن محصول تولید خواهد شد به همین منظور آمادگی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 طرح مهم برای توسعه بخش های احمدی و فارغان به تصویب رسید

40 طرح مهم برای توسعه بخش های احمدی و فارغان به تصویب رسید