مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 12:122022-04-15سياسي

بهره برداری از میدانگاه امامزاده صالح به عنوان پلازای فرهنگی و مذهبی، بزودی


پروژه میدانگاه امامزاده صالح (ع) به عنوان یک پلازای فرهنگی، مذهبی با المان های ایرانی-اسلامی در جوار آستان مقدس امامزاده صالح (ع) در آخرین مراحل بهره برداری قرار دارد.

- پروژه میدانگاه امامزاده صالح (ع) به عنوان یک پلازای فرهنگی، مذهبی با المان های ایرانی-اسلامی در جوار آستان مقدس امامزاده صالح (ع) در آخرین مراحل بهره برداری قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید رضا حاجوی با اشاره به پروژه میدانگاه امامزاده صالح(ع) اظهار کرد: این پروژه در مساحتی نزدیک به 6 هزار متر مربع احداث شده که در مراحل پایانی خود قرار دارد و با افتتاح آن در ایام ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری مراسم های فرهنگی، مذهبی و ساماندهی فضای اطراف حرم مطهر، بازار تاریخی تجریش، رود دره مقصود بیک و جذب بیشتر گردشگران خواهیم بود.

شهردار منطقه یک با اشاره به اینکه بخش خصوصی نقش مهمی در اجرای پروژه های شهری و بهبود وضعیت رفاهی و جذب گردشگر دارد، گفت: یکی از ویژگی های اجرای این پروژه مشارکت بخش خصوصی و استفاده از پتانسیل سرمایه گذاران در این بخش است.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی افزود: بیش از 20 رواق، چهار هزار متر مربع کفپوش، 2 عدد آبنما، 140 گلدان چند منظوره نشیمن گاهی، دو فضای سرپوشیده خدماتی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از میدانگاه امامزاده صالح به عنوان پلازای فرهنگی و مذهبی، بزودی

بهره برداری از میدانگاه امامزاده صالح به عنوان پلازای فرهنگی و مذهبی، بزودی