مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 12:172022-04-15اجتماعي

افزایش سرانه های آموزشی در شهرقدس نیازمند کمک خیرین و همراهی مسوولان است


رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس با اشاره به راه اندازی مدرسه استعداد های درخشان گفت: باتوجه به جمعیت بیش از 71 هزار نفری دانش آموزان در منطقه افزایش فضای آموزشی نیازمند همکاری مسوولان و کمک خیرین است.

- وحید محرمی رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرقدس اظهار کرد: مدارس استعدادهای درخشان یکی از مطالبات نخبگان و نیازهای منطقه جهت پرورش استعداد ها است.

  وی گفت: شهرستان قدس تاکنون دارای مدارس شاهد، هیئت امنایی و نمونه دولتی بود و پیش از این دانش آموزان برای استفاده از مدارس استعدادهای درخشان به شهریار مراجعه می کردند که با پیگیری های انجام شده این مدرسه در شهر قدس راه اندازی شده است.

  رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس با اشاره به حضور و بازدید مدیرکل حوزه استعداد درخشان وزارت آموزش و پرورش از این منطقه و ظرفیت های موجود گفت: طی این بازدید توانستیم مجوز 4 کد در دو دوره اول و دوم متوسطه مدارس دخترانه و پسرانه دریافت کرده و درحال پذیرش دانش آموزان هستیم و در هر کلاس حدود 25 نفر دانش آموز شرکت خواهند کرد.

  وی ادامه داد: این مدرسه نیاز شهرستان است و طبق درخواست والدین راه اندازی شده تا دانش آموزان مستعد به عنوان نخبگان آینده پرورش یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرانه های آموزشی در شهرقدس نیازمند کمک خیرین و همراهی مسوولان است

افزایش سرانه های آموزشی در شهرقدس نیازمند کمک خیرین و همراهی مسوولان است