مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 12:572022-04-15سياسي

برگزاری جشن های گلریزان در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است


برگزاری جشن های گلریزان در کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی مؤثر است اما باید در کنار آن برای ترویج فرهنگ گذشت و ایثار نیز تلاش کرد.

- ، حجت الاسلام سید محمد باقر بخشایش پور در خطبه های امروز نماز جمعه گراش اظهار کرد: ضروری است تا دولت انقلابی به حضور مدیران ناکارآمد و بی بصیرت هر چه سریع تر پایان دهد.

وی متذکر شد: دولت انقلابی باید هر چه سریع تر به حضور مدیران ناکارآمد و بی بصیرت که اسماً در جبهه و لشکر انقلاب اند، اما با کوتاهی در انجام مسئولیت، با تغییر چهره سیاسی متناسب با دولت حاکم با یک عنصر منافق هیچ تفاوتی ندارند، پایان بدهد.

امام جمعه گراش افزود: در کشور هنوز آن دسته از مسئولانی که شعار مرگ بر آمریکا را کمال وقاحت می دانند، هنوز در رأس بسیاری از امور هستند که باید هر چه زودتر برکنار شوند.

امام جمعه گراش همچنین با تبریک میلاد با سعادت دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام حسن مجتبی (ع) را یکی از اسوه های حسنه و الگوهای پسندیده برای مسلمانان دانست و افزود: قرارگیری میلاد امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه مبارک رمضان و الگوگیری از سیره ایشان در زندگی، می تواند سبب هوشیاری مسلمانان در دستگیری از نیازمندان جامعه شود که این خود مایه خیر و برکت در این ماه مبارک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن های گلریزان در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است

برگزاری جشن های گلریزان در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است