مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 12:572022-04-15سياسي

ایستادگی تیم مذاکره کننده کشورمان، طرف مقابل را در بن بست گرفتار است


ائمه جمعه کرمان ضمن بیان مسائل و مشکلات شهرستان ها به مذاکرات اشاره داشتند و گفتند: تیم مذاکره کننده با قاطعیت در مقابل زیاده خواهی های دشمن ایستاده و طرف مقابل در بن بست گرفتار شده است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار امروز درخطبه های نماز جمعه با موضوع آب کشاورزی و آب شرب شهرستان را از مسائل بسیار مهم، حساس و حیاتی برشمرد و اظهار کرد: یکی از درخواست های جدی مردم شهرستان انار بهره مند شدن از آب انتقالی از خلیج فارس است.

وی ادامه داد: از دولت انقلابی و وزیر محترم نیرو و مسؤولان شرکت ملی صنایع مس ایران و مس سرچشمه تقاضا داریم سهمیه قابل توجهی  از آب خلیج فارس، که از داخل این شهرستان عبور می کند را به این شهرستان که به شدت نیازمند آب است،  اختصاص دهند.

وی با قدردانی از نماینده و مسؤولان برای پیگیری مسائل شهرستان افزود: ضرورت دارد با توجه به خسارت هایی که از ناحیه معادن شامل این شهرستان می شود در جذب نیرو از این شهرستان در معادن هم توجه صورت گیرد.

منتظری خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده با قاطعیت در مقابل زیاده خواهی های دشمن ایستاده و خوشبختانه طرف مقابل در بن بست افتاده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی تیم مذاکره کننده کشورمان، طرف مقابل را در بن بست گرفتار است

ایستادگی تیم مذاکره کننده کشورمان، طرف مقابل را در بن بست گرفتار است