مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-15سياسي

لزوم حمایت ویژه از کشاورزان و باغداران آسیب دیده از سرمازدگی کوار


کشاورزان و باغداران کوار بر اثر سرمای بهاره خسارت میلیاردی دیده اند که همین مساله بر لزوم حمایت ویژه از این قشر آسیب دیده تاکید دارد.

- ، حجت الاسلام مجید گشول در خطبه های امروز نماز دشمن شکن جمعه کوار ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام، آن حضرت را مجمع فضیلت ها، الگوی نفاق ستیزی، الگوی حلم و بردباری، تجلی تام احسان الهی و پناهگاه فقرا و بینوایان دانست و اظهار کرد: روز ولادت آن حضرت روز اکرام و تکریم خیرین و هفته کمک به محرومان و مستضعفان است.

وی افزود: لازم است تا در هفته اکرام ایتام از نیکوکاری ها، ایتام، فقرای خویشاوند و از خانواده های بدسرپرست حمایت کنیم تا فرهنگ امام حسن مجتبی علیه السلام و فرهنگ اهل بیت را توسعه و گسترش داده شود.

امام جمعه کوار با استناد به سخنان گهر بار امام دوم شیعیان امام حسن مجتبی علیه السلام که فرمودند پیش از این که پاره های عذاب و درهم کوبنده لذات برسد به عمل و تلاش مبادرت کنید، تاکید کرد: دنیا ناپایدار، ناایمن و تکیه گاهی نااستوار است که می طلبد از عبرت ها پند بگیریم و از پندهای الهی بهره مند شویم.

حجت الاسلام گشول دره سیبی در بخش دیگری از خطبه های خود به دغدغه جدی باغداران و کشاورزان این شهرستان به دلیل خسارات وارده سرمای بهاره به باغات و زمینهای زارعی اشاره و ابراز کرد: نماینده مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت ویژه از کشاورزان و باغداران آسیب دیده از سرمازدگی کوار

لزوم حمایت ویژه از کشاورزان و باغداران آسیب دیده از سرمازدگی کوار