مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-15سياسي

ملت ایران سیاست های آمریکا را در همه زمینه ها نقش برآب می کند


ملت ایران با تبعیت از رهبری، ویژگی های منحصر به فرد و تکیه بر اعتماد به نفس، سیاست های آمریکا را در همه زمینه ها نقش برآب خواهد کرد.

- ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ملت ایران با تبعیت از رهبری، ویژگی های منحصر به فرد و تکیه بر اعتماد نفس، سیاست های آمریکا را در همه زمینه ها نقش برآب خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری بهترین توشه را تقوای الهی و خداترسی بیان کرد و گفت: خداترسی سبب می شود که انسان به گناه کشیده نشود و برای باتقوا بودن باید از خدا ترسید.

وی با گرامیداشت سالروز خجسته میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، این حضرت را اسوه صبر، علم، خوش اخلاقی و محبت یاد کرد و گفت: این حضرت اسوه سخاوت، کرم و تواضع به شمار می رود.

وی محبت و حمایت از فقرا و نیازمندان را ضروری دانست و گفت: باید به تاسی از شیوه پسندیده حضرت امام حسن مجتبی (ع) از نیازمندان باید دستگیری و یاری کرد.

آیت الله لایینی خواستار اجرا و برپایی طرح شهر همدل در استان شد و گفت: در این طرح، اهالی محل به صورت خودجوش و خودگران حداقل یک گوسفند قربانی و بین نیازمندان همان محله توزیع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران سیاست های آمریکا را در همه زمینه ها نقش برآب می کند

ملت ایران سیاست های آمریکا را در همه زمینه ها نقش برآب می کند