مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 13:322022-04-15اقتصادي

اختصاص 60 میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل گراش


مبلغ 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات مدیریت بحران استانداری فارس و از سوی دولت برای جبران بخشی از خسارات های ناشی از سیل دیماه سال 1400 به این شهرستان جنوبی اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مجید غلام پور در دیدار با مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اظهار داشت: سیل دی ماه 1400 رقمی افزون بر یک هزار و 200 میلیارد ریال به بخش های مختلف در مناطق شهری و روستایی خسارت زد.

وی گفت: سیل دی ماه سال گذشته در گراش فارس خسارت جانی نداشت اما خسارات زیادی به زیرساخت ها، تاسیسات زیربنایی، کشاورزی، راه ها و مبلمان شهری گررسیدگی به سیل زداش زیان وارد کرده است.

او ادامه داد: بر اساس برآورد کارشناسان بیشترین خسارت وارد شده به تاسیسات زیربنایی به ویژه راه ها، ابنیه و آب نماها با بیش از 330 میلیارد ریال بود.

فرماندار گراش گفت: همچنین سیل رقمی افزون بر 450 میلیارد ریال به بخش کشاورزی و 230 میلیارد ریال هم میزان خسارات به منازل مسکونی اعم از شهری  روستایی گزارش شد.

وی خواستار تخصیص اعتبارات بیشتر برای جبران خسارت سیل، افزایش امکانات و تجهیزات و انجام اقدامات پیشگیرانه برای بارش های سیل آسا در آینده شد.

غلام پور با اشاره به بخش های خسارت دیده در جریان سیل و آبگرفتگی سال گذشته، گفت: با توجه به بارندگی و جاری شدن سیل و روان آبهای فصلی در گراش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 60 میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل گراش

اختصاص 60 میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل گراش