مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 13:422022-04-15سياسي

سران قوا در حل مشکلات مردم متحد شوند


سران قوه در حل مشکلات مردم به ویژه در ریشه کنی فقر و بهبود معیشت مردم متحد شوند.

- ، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه های نماز جمعه شهر لاهرود اظهار کرد: ماه رمضان ماه بندگی و عبودیت است و در این ماه باید در کمک به خلق خدا و گره گشایی از امور مردم پیشگام بود.

وی با تاکید بر اقامه نماز اول وقت در ایام پرفیض رمضان خاطرنشان کرد: عبادت خدا در کنار خدمت به مردم معنی پیدا می کند بنابراین ضروری است تا در کمک به خلق، نجات جان و مال و آبروی مسلمان و … نیز در صف اول قرار گیریم.

وی با اشاره به دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام با تاکید کردند که معطل مذاکرات هسته ای نشوید و برای مردم کار کنید که در این بخش باید کارگزاران نظام اصل را بر رفع شکلات مردم و حل معضلات جامعه بگذارند.

صفری همچنین به سخنان مقام معظم رهبری در باب مردمی بودن و دوری از غرور و انفعال در کارگزاران نظام اشاره کرد و گفت: اینکه مقام معظم رهبری به دوری از انفعال و غرور و یاس و ناامیدی تاکید دارند مسئولان نیز باید با تاسی به این فرمایشات کشور را از گردنه های سهمگین عبور دهند.

وی اتحاد سه قوه را در حل مشکلات مردم و ریشه کنی فقر و بهبود معیشت مردم مهم ارزیابی و تصریح کرد: عدم تضعیف امید مردم از خواسته های مقام معظم رهبری در این دیدار بود که باید مسئولان نظام با این تدابیر نقشه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سران قوا در حل مشکلات مردم متحد شوند

سران قوا در حل مشکلات مردم متحد شوند