مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 14:022022-04-15سياسي

ضرورت توجه به اولویت بندی و توزیع عادلانه بودجه از سوی مسئولان


امام جمعه رشت با اشاره به لزوم توزیع عادلانه بودجه و اعتبارات، گفت: مسئولان به اولویت بندی ها و توزیع عادلانه منابع دقت نظر داشته باشند.

- ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره)، اظهار کرد: رمضان ماه دعا و نیایش و خودسازی است.

وی با تبریک ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، افزود: امام حسن (ع) در صبر، مردم داری و همسایه داری زبانزد بودند و نمونه ای بارز از تقوا، فضیلت و انسان کامل است.

امام جمعه رشت در ادامه همچنین به 29 فروردین روز نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی منافقان به دنبال انحلال ارتش بودند و امام راحل فرمان دادند ارتش باید بماند و ارتشیان در دوران دفاع مقدس رشادت های بسیاری از خود نشان دادند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به فرمایش های رهبر معظم انقلاب در نشست با کارگزاران نظام، اضافه کرد: مدیران و مسئولان برنامه ریزی برای کشور را تعطیل نکنند و برنامه های عمیق داشته باشند.

وی به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر نقد منصفانه باشد و ایجاد یاس به ویژه در نسل جوان نکند، تصریح کرد: ایشان در این دیدار هشدارهایی در زمینه زیاده خواهی های آمریکا نیز به مسئولان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به اولویت بندی و توزیع عادلانه بودجه از سوی مسئولان

ضرورت توجه به اولویت بندی و توزیع عادلانه بودجه از سوی مسئولان