مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 14:172022-04-15سياسي

سال گذشته 6 نفر از نیروهای انتظامی خوزستان شهید شدند


سال گذشته 6 نفر از نیروهای انتظامی خوزستان در راه حفظ امنیت شهید شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سید محمد صالحی پیش از ظهر امروز جمعه در مراسم تشییع شهید مصطفی رفیع زاده در ماهشهر اظهار کرد: این اولین باری نیست که نیروی انتظامی شهدای گرانقدری را در راه امنیت کشور و برای آسایش و آرامش مردم تقدیم می کند و آخرین بار هم نخواهد بود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 6 نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی خوزستان که یکی از آنها شهید ضرغام پرست و از نیروهای انتظامی شهرستان ماهشهر بود، آسمانی شد.

سردار صالحی افزود: امنیتی را که در کشور و خوزستان شاهد هستیم، مدیون ایثارگری ها، جانفشانی ها و مجاهدت همین دلاور مردانی است که با غیرت دینی و شهامت و شجاعت از همه چیز خود گذشتند و جان خود را تقدیم کردند تا مردم در امنیت آسایش و آرامش باشند.

سردار صالحی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پیام پلیس به مخلان نظم و امنیت، عوامل ناامنی، سارقان مسلح، اشرار و کسانی که بخواهند به هر نحوی خدشه ای به امنیت وارد کنند، پلیس با استفاده از همه ظرفیت های قانونی، حمایت و پشتیبانی از دستگاه محترم قضایی با عوامل ناامنی و مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال گذشته 6 نفر از نیروهای انتظامی خوزستان شهید شدند

سال گذشته 6 نفر از نیروهای انتظامی خوزستان شهید شدند