مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 14:322022-04-15سياسي

افشای اسامی رانت خواران منابع بانکی امری ضروری است


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: در زمینه برخورد با رانت خواران در بهره مندی از سودجویانی که از منابع بانکی استفاده اما تسهیلات را باز نمی گردانند، - افشای اسامی آنان نشانه جهت گیری خوبی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز(26 فروردین ماه) در جمع نمازگزاران بندرعباسی، افزود: انتفاضه مردم فلسطین وارد فاز جدیدی شده و شکل آن نیز تغییر کرده است و این نوید بخش نابودی رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک است.

وی همچنین با اشاره به موضوع شرکت های دانش بنیان و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این باره، عنوان کرد: شرکت های دانش بنیان باید ماهیت گشاینده مشکلات موجود باشد و مراقب باشیم که از مسیر خود خارج نشوند.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: از برکات سفرهای استانی رییس جمهور، ارتباط با مردم و اتخاذ تصمیماتی فراتر از بودجه معمول استان ها است که رهاورد آن رشد و رونق پروژه ها در استان ها است.

عبادی زاده به بخش دیگری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب با کارگزاران نظام اشاره و تأکید ایشان بر بکارگیری منابع ارزی آزاد شده در مسیر رونق تولید و تقویت زیرساخت های کشور را نشانه هوشمندی و دوراندیشی ایشان دانست و عنوان کرد: همچنین در زمینه برخورد با رانت خواران در بهره مندی از سودجویانی که از منابع بانکی استفاده اما تسهیلات را با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای اسامی رانت خواران منابع بانکی امری ضروری است

افشای اسامی رانت خواران منابع بانکی امری ضروری است