مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 14:322022-04-15سياسي

خون شهیدان سند حقانیت و مجاهدت نیروهای مخلص انتظامی است


امام جمعه شهر چمران با اشاره به شهادت مأمور انتظامی در ماهشهر گفت: خون شهیدان سند حقانیت و مجاهدت نیروهای مخلص انتظامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز این هفته شهر چمران اظهار کرد: درسی که باید از امام حسن (ع) یاد بگیریم به ویژه در ماه مبارک رمضان و در این شرایط سخت اقتصادی، توجه و رسیدگی به فقرا و محرومان جامعه است.

خطیب جمعه شهر چمران با اشاره به اقدامات کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر راستای حمایت و توانمندسازی مددجویان ادامه داد: البته نهادهای حمایتی باید مددجویان زیر پوشش خود را توانمندسازی کنند؛ بنابراین توزیع بسته های غذایی کاری ارزشمند و لازم است اما کافی نیست.

وی تصریح کرد: تعداد بالای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی در شهرستانی با این همه ظرفیت و امکانات اصلاً زیبنده نیست؛ بنابراین باید هم مشارکت مردمی وسط میدان بیاید و هم مسئولان در حوزه کارگاه های اشتغال زود بازده و کوچک کمک کنند چون بعضی از مددجویان حرفه ، صنعت و هنر دارند.

امام جمعه شهر چمران با تبریک 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: به برکت انقلاب امروز ارتش جمهوری اسلامی ارتشی مکتبی، انقلابی و غیرتمند است و با وجود نیروهای جان بر کف و ولایت مدار ارتش جمهوری اسلامی هیچ کشوری جرأت نگاه چپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهیدان سند حقانیت و مجاهدت نیروهای مخلص انتظامی است

خون شهیدان سند حقانیت و مجاهدت نیروهای مخلص انتظامی است