مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-15اقتصادي

جزییات 35 اختیاری که وزیر اقتصاد به استانها تفویض کرد


وزیر امور اقتصادی و دارایی تعدادی از وظایف و اختیارات این وزارتخانه را با رعایت قوانین و مقررات و دستورالعمل های مربوط به واحد های مذکور تفویض کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران(شادا)،وزیر امور اقتصادی و دارایی در راستای سیاست های دولت سیزدهم و به منظور تمرکز زدایی و تسهیل و تسریع در انجام امور، طی ابلاغی به مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان ها و مدیران استانی دستگاه های وابسته و تابعه وزارت اقتصاد، تعدادی از وظایف و اختیارات این وزارتخانه را با رعایت قوانین و مقررات و دستورالعمل های مربوط به واحد های مذکور تفویض کرد.

  وزیر امور اقتصادی و دارایی در این تفویض خزانه دار کل کشور، معاونان ستادی و رؤسای سازمان های وابسته و تابعه را مکلف کرده است، ضمن فراهم نمودن مقدمات و پیش نیاز های لازم، نظارت های مستمر در موارد تفویضی را به عمل آورده و گزارش چگونگی اجرای موارد واگذار شده را به صورت شش ماهه به وی ارائه نمایند.

بر اساس این گزارش فهرست وظایف و اختیاراتی که بر اساس ابلاغ خاندوزی به مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان ها و مدیران استانی دستگاه های وابسته و تابعه وزارت اقتصاد تفویض شده است را به تفکیک و تفضیل هر بخش در ادامه می خوانیم: خزانه داری کل کشور: - مجوز دسترسی به سامانه خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات 35 اختیاری که وزیر اقتصاد به استانها تفویض کرد

جزییات 35 اختیاری که وزیر اقتصاد به استانها تفویض کرد