مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 15:122022-04-15سياسي

توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام سیاست های شیطانی است


توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام سیاست های شیطانی است که در طول تاریخ دشمنان اسلام همواره از آن استفاده کرده و هم اینک هم همین بوده و همین خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان1من دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی برای معنویت است و در این ماه خداوند چیزهایی را حرام کرد که در ماه های دیگر حلال بود.

وی افزود: از نیمه دوم ماه مبارک رمضان هفته کمک به محرومان و مستضعفان آغاز می شود و همه کسانی که می توانند در جهت کمک به محرومان تلاش کنند و در این ایام که قیمت کالاها روز به روز افزایش پیدا می کند نیاز به کمک به اقشار ضعیف جامعه است.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: در رابطه با اتفاق حرم رضوی باید گفت طلبگی سربازی امام زمان عجل الله و تبلیغ دین و خدمت به مردم بوده و واقعیت طلبگی این است.

وی بیان کرد: توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام سیاست های شیطانی است که در طول تاریخ دشمنان اسلام همواره از آن استفاده کرده و هم اینک هم همین بوده و همین خواهد بود.

آیت الله محامی خاطرنشان کرد: یادواره استانی شهدای روحانی در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد و این یادواره شامل 30 مورد شهدای دفاع مقدس 13 مورد شهدای ترور و سه مورد سایر شهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام سیاست های شیطانی است

توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام سیاست های شیطانی است