مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 15:122022-04-15سياسي

با همکاری و همدلی مسؤولان شهرضا، طرح تفصیلی شهر در حال آماده شدن است


با همفکری و همدلی مسؤولان مشکلات اصلی شهر در حال برطرف شدن است، به ویژه در رابطه با طرح تفصیلی، بسیار کار پیش رفته و در آستانه نهایی شدن است تا بسیاری از مشکلات مردم برای ساخت و ساز برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام سید نعمت اله صالح، امام جمعه شهرضا، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به قانون گریزی انسان اظهار داشت: قانون گریزی جامعه را مختل می کند، در مقابل قوانین الهی و هر قانونی که به نفع انسان و جامعه است باید تبعیت لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به گرامی داشت روز ارتش گفت: روزهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از برنامه های منافقان و گروهک های وابسته انحلال ارتش بود و با بهانه های مختلف آن را در بین مردم ترویج می دادند، اما حضرت امام(ره) با پیام بسیار مهمی که صادر کردند روز 29 فروردین را روز ارتش نامگذاری و این توطئه را خنثی کردند.

صالح با بیان اینکه یک جوان منحرف تکفیری در روز روشن به 3 نفر طلبه که هیچ مسؤولیتی نداشتند حمله می کند، ادامه داد: پیام این حادثه این است که همه باید به این نکته برسیم که آن چیزی که دشمن در باب اعتقادات از آن می ترسد، روحانیت شیعه است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه مرزداران واقعی عقیدتی مردم، روحانیون هستند که دشمن آن ها را هدف قرار می دهد، اضافه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با همکاری و همدلی مسؤولان شهرضا، طرح تفصیلی شهر در حال آماده شدن است

با همکاری و همدلی مسؤولان شهرضا، طرح تفصیلی شهر در حال آماده شدن است