مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 15:272022-04-15سياسي

ملت ما بیش از هر زمانی قدردان «نیروهای مسلح» است


امام خمینی (ره) فرمودند استحکام و اقتدار نیروهای مسلح را مهمترین عامل در راه حفظ امنیت خارجی ملت ایران و جمهوری اسلامی می دانیم و نمی گذاریم دشمن چشم طمع به خاک کشور داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه که در مسجدالنبی (ص) برگزار می شود، اظهار کرد: همواره یکدیگر را به تقوای الهی سفارش کنیم و همواره یاور یکدیگر باشیم برای اینکه جامعه ای بر اساس تقوا بسازیم.

وی ادامه داد: یکی از مناسبت های پیش رو میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) است، میلاد این امام همام را تبریک عرض می کنم.

حضرت در حدیثی فرموده اند اگر کسی کارش این باشد که با مسجد سر و کار داشته باشد و بگوید من نماز جماعت را تا جایی که بتوانم در مسجد می خوانم و همیشه به نماز جمعه اهمیت می دهم خدا الطاف فراوانی به او خواهد داشت، چون خدا برای نماز جماعت و نماز جمعه اهمیت قائل است و بر روی آن تاکید کرده و گفته برای نماز جمعه تلاش و کوشش کنید.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: خداوند فرموده داد و ستد و خرید و فروش را در ساعات اقامه نماز جمعه رها کنید و به نماز جمعه بپردازید، اگر می خواهیم داد و ستد و خرید و فروش ما هم برکت داشته باشد و معنا پیدا کند، نباید از فرصت نماز برای آن استفاده کنیم، خدا این همه فرصت داده است، هر کاری را بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ما بیش از هر زمانی قدردان «نیروهای مسلح» است

ملت ما بیش از هر زمانی قدردان «نیروهای مسلح» است