مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 16:172022-04-15اجتماعي

هشدار وقوع تندباد شدید و گردوخاک در 4 استان


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت فردا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در استان های تهران، البرز و قم و شمال استان مرکزی تندباد شدید، - صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز 26 فروردین فعالیت سامانه همرفتی به ویژه در ساعات عصر و اوایل شب افزایش می یابد و موجب بروز تندباد شدید همراه با گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در استان های تهران، البرز، قم و شمال استان مرکزی می شود.

وی افزود: همچنین انتظار رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید و در برخی مناطق تگرگ داریم.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: این شرایط جوی در ساعاتی که ذکر شد تا اواخر روز شنبه 27 فروردین در این چهار استان ادامه دارد.

ضیاییان اضافه کرد: در این راستا اختلال در تردد درون شهری و برون شهری پیش بینی می شود، همچنین خیزش گردوخاک، کاهش دید، کاهش کیفیت هوا، آبگرفتگی محلی، جاری شدن روان آب در مسیل ها و برخورد صاعقه همچنین احتمال خسارت به صنعت کشاورزی وجود دارد.

وی تأکید کرد: توصیه می شود در این ساعات از تردد غیر ضروری خودداری شود خودرو در اطراف درختان فرسوده و ساختمان های نیمه کاره پارک نشود، همچنین عدم فعالیت در ارتفاع از جمله شهربازی، ساختمان های در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وقوع تندباد شدید و گردوخاک در 4 استان

هشدار وقوع تندباد شدید و گردوخاک در 4 استان