مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 17:022022-04-15سياسي

صرفا به انتشار نام ابر بدهکاران بانکی اکتفا نشود


صرفا به انتشار اسم بدهکاران اکتفا نشود، بلکه باید پرونده این تخلفات به دستگاه قضایی رفته و در شعب ویژه رسیدگی و برخورد قاطع قضایی رسیدگی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه بابل، با تقدیر از دستور رییس جمهور بر انتشار اسامی ابر بدهکاران بانکی که با وقاحت از بانک پول گرفتند، اما ذخایر مردم را به بانک بر نمی گردانند، اظهار کرد: باید تمام جزییات دریافت وام و پرداخت نشدن آنها منتشر شود.

وی گفت: همچنین صرفا به انتشار اسم بدهکاران اکتفا نشود، بلکه باید پرونده این تخلفات به دستگاه قضایی رفته و در شعب ویژه برخورد قاطع قضایی با این ابر بدهکاران بانکی رسیدگی شود.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه حادثه ای که در پاکستان گذشت، درس عبرتی برای ما است، اضافه کرد: معاون وزیر خارجه آمریکا سفیر پاکستان را احضار می کند و با وقاحت به وی می گوید آقای عمران خان؛ که با رای مردم انتخاب شده است؛ باید برود، به خاطر اینکه حاضر نشد به آمریکا پایگاه بدهد یا در جنگ اکراین علیه روسیه موضع بگیرد و همچنین به چین نزدیک شد؛ درحالی که پاکستان سلاح اتمی و جمعیت بیشتری از ایران دارد اما این وضع استقلال اوست! اما ملت ما برکت رهبری معظم انقلاب را داشته که نامه ارسالی آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفا به انتشار نام ابر بدهکاران بانکی اکتفا نشود

صرفا به انتشار نام ابر بدهکاران بانکی اکتفا نشود