مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 17:272022-04-15بين الملل

ظهور انتفاضه نوین کابوس صهیونیست ها و حامیان آنها است


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت شدید حمله وحشیانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی ظهور انتفاضه نوین و حضور حماسی و شجاعانه نسل جوان فلسطین در میدان مقاومت و مبارزه را کابوس صهیونیست ها و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنها دانست.

- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت شدید "حمله وحشیانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی" ظهور انتفاضه نوین و حضور حماسی و شجاعانه نسل جوان فلسطین در میدان مقاومت و مبارزه را کابوس صهیونیست ها و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنها دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخشی از این بیانیه آمده است: اقدامات تجاوزگرانه و جنایات جدید رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی که پس از عملیات های شهادت طلبانه روزهای اخیر مجاهدان مومن و جوانان غیور فلسطینی بویژه در قلب مرکزیت رژیم شدت یافته است، بیانگر وحشت و هراس صهیونیست ها از شکل گیری انتفاضه نوین و عمق یافتن مبارزه ملت فلسطین به متن جوانان و نوجوانان فلسطینی و ارتقای ظرفیت ها و توانمندی های مقاومت ضدصهیونیستی است.

این بیانیه می افزاید: هتک حرمت ارزش های مقدس مسلمانان و تعرض به مسجد الاقصی در ماه مبارک رمضان که توسط نظامیان و نیروهای امنیتی رژیم ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهور انتفاضه نوین کابوس صهیونیست ها و حامیان آنها است

ظهور انتفاضه نوین کابوس صهیونیست ها و حامیان آنها است