مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 17:422022-04-15سياسي

خطیب جمعه بیرجند: رسالت مسوولان فرهنگی صیانت از کارکردهای دین است


جوانان جامعه اسلامی با درک ارزش و کارکرد دین، در مقابل طرح و نقشه شوم دشمنان بیمه خواهند شد بنابراین رسالت سنگین مسوولان فرهنگی صیانت از کارکردهای دین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام محسن مشرفی در خطبه های نماز جمعه بیرجند که در مسجد جامع المهدی (عج) برگزار شد، با تاکید بر تبیین کارکردهای دین در قالب های مختلف اظهار داشت: دشمن در مقابل عنصر دین به شدت آسیب پذیر است لذا این طراحی ها علیه دینداری جامعه اسلامی انجام می شود.

وی با اشاره به طراحی های دشمن برای از بین بردن غیرت دینی گفت: تاکید پیشوایان اسلام نیز این است که مردم همواره از دین خود حفاظت کنند و همواره بر این مهم باید اهتمام داشت.

خطیب جمعه بیرجند ضمن تبریک سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: در روایات آمده است که اگر فضیلت ها و کمالات در قالب شخصی مجسم شود آن شخص امام حسن (ع) است و مسوولان باید به تأسی از آن حضرت در خدمت محرومان و نیازمندان باشند.

وی با اشاره به واقعه شبِ عیدِ نوروزِ سال 1306 شمسی که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) رخ داد و جانفشانی عالم مجاهد محمدتقی بافقی گفت: اقدام این عالم در قبال بی حرمتی رضاخان به حرم مطهر نمونه ای از کارکردهای حوزه علمیه انقلابی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب جمعه بیرجند: رسالت مسوولان فرهنگی صیانت از کارکردهای دین است

خطیب جمعه بیرجند: رسالت مسوولان فرهنگی صیانت از کارکردهای دین است