مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 17:472022-04-15سياسي

آیین استقبال از پیکر پاک شهید مصطفی رفیع زاده در هفتگل برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، با حضور مردم شهیدپرور و جمعی از مسئولان محلی، آیین استقبال از پیکر پاک و مطهر شهید مدافع وطن مصطفی رفیع زاده در شهر هفتگل برگزار شد.

در این برنامه که در بلوار 9 دی در ابتدای ورودی شهر هفتگل برگزار شد جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند و به مقام شامخ شهید مدافع وطن مصطفی رفیع زاده ادای احترام کردند.

پس از آن مردم هفتگل پیکر پاک شهید مدافع وطن مصطفی رفیع زاده را در خیابان های شهر همراهی کردند و سپس پیکر شهید به سوی زادگاهش شهرستان باغملک بدرقه شد.

همچنین در آستانه ولادت باسعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) پیکر پاک و مطهر شهید مدافع وطن مصطفی رفیع زاده با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، مسئولان محلی و نیروهای نظامی و انتظامی در بندر ماهشهر تشییع شد و مردم خونگرم بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) با این شهید مدافع وطن وداع کردند.

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مدافع وطن مصطفی رفیع زاده در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ماهشهر برگزار شد.

شهید مصطفی رفیع زاده از جوانان روستای واجل بخش صیدون شهرستان باغملک است که روز پنج شنبه 25 فروردین سال 1401حین گشت زنی و تامین امنیت مردم در بندر امام خمینی(ره)، در درگیری با سارقین مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین استقبال از پیکر پاک شهید مصطفی رفیع زاده در هفتگل برگزار شد

آیین استقبال از پیکر پاک شهید مصطفی رفیع زاده در هفتگل برگزار شد