مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 18:072022-04-15سياسي

برگزاری طرح مردم یاری ارتش در منطقه الله آباد کرمان


ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور گفت: در آستانه روز ارتش، اولین مرحله طرح مردم یاری بیمارستان امام حسین (ع) ارتش در منطقه الله آباد کرمان با پذیرش بیش از یک هزار نفر انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سرتیپ دوم امیر غلامعلیان ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور اظهار داشت: در آستانه 29 فروردین، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های نیروی زمینی، تیم سیار پزشکی بیمارستان امام حسین (ع) قرارگاه منطقه ای جنوب شرق در راستای رسالت و ماموریت ذاتی خود که کمک به مردم و محرومین است، اولین طرح مردم یاری پایش سلامت و ویزیت رایگان خود را در سال 1401، در منطقه اللّه آباد اجرا کردند.

وی عنوان کرد: این بیمارستان با یک تیم مجهز پزشکی شامل یک تیم 9 نفره از پزشکان در تخصص های مختلف و پزشکان مشاوره در حوزه اعصاب و روان و جراحی های مختلف، به منطقه الله آباد اعزام که با استقبال گسترده مردم روبه رو شد.

غلامعلیان افزود: بیش از یک هزار نفر از مردم به صورت رایگان توسط پزشکان متخصص پذیرش و بیمارانی که پس از ویزیت احتیاج به جراحی داشته باشند در بیمارستان امام حسین(ع) ارتش انجام و اعمال جراحی صورت خواهد گرفت.

ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور خاطرنشان کرد: این طرح تا سوم اردیبهشت ماه 1401 است در محله های محروم و کم برخوردار مشخص شده ادامه خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری طرح مردم یاری ارتش در منطقه الله آباد کرمان

برگزاری طرح مردم یاری ارتش در منطقه الله آباد کرمان