مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 19:122022-04-15اقتصادي

دو برابر شدن تعداد مرغداری های سیب و سوران در دو سال اخیر


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیب و سوران گفت: با رفع محدودیت توسعه واحدهای مرغداری، شاهد رشد دو برابری واحدهای پرورش صنعتی مرغ گوشتی در شهرستان هستیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیب و سوران گفت: با رفع محدودیت توسعه واحدهای مرغداری، شاهد رشد دو برابری واحدهای پرورش صنعتی مرغ گوشتی در شهرستان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- محمد حنیف سپاهی افزود: با مشارکت فعال بخش خصوصی و سرمایه گذاری گسترده در این بخش تعداد واحدهای مرغداری سیب و سوران از 9 واحد در سال 99 هم اکنون به 17 واحد و با ظرفیت جوجه ریزی 385 هزار قطعه در هردوره رسیده است.

وی تصریح کرد: طی دو سال گذشته با سرمایه گذاری افزون بر 420 میلیارد ریال، 8 واحد جدید مرغداری به ظرفیت 185 هزار قطعه جوجه ریزی ساخته و راه اندازی شده است و این امر سبب شده میزان تولید گوشت مرغ در سیب و سوران از 2 هزار تن در سال 99 به 3 هزار و 850 تن افزایش یافته است.

سپاهی تصریح کرد: تلاش مضاعف برای توسعه واحدهای مرغداری و افزایش ضریب خوداتکایی به گوشت مرغ در سیب سوران ادامه دارد بگونه ای که در حال حاضر 22 واحد مرغداری جدید در حال ساخت است و از اوایل اردیبهشت ساخت 12 واحد دیگر نیز شروع خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو برابر شدن تعداد مرغداری های سیب و سوران در دو سال اخیر

دو برابر شدن تعداد مرغداری های سیب و سوران در دو سال اخیر