مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 20:122022-04-15بين الملل

کشتی های جنگی ناتو وارد دریای بالتیک شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بنابر بیانیه مطبوعاتی ناتو که روز پنجشنبه منتشر شد، گروهی از کشتی های جنگی ناتو متعلق به گروه یک نیروی دریایی دائمی ناتو (SNMG1) و گروه یک دائمی ناتو برای مقابله با مین های دریایی (SNMCMG1) ورود به دریای بالتیک .

- گروهی از ناو های جنگی ناتو قرار است با متحدان این ائتلاف نطامی در منطقه بالتیک تمریناتی را انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بنابر بیانیه مطبوعاتی ناتو که روز پنجشنبه منتشر شد، گروهی از کشتی های جنگی ناتو متعلق به گروه یک نیروی دریایی دائمی ناتو (SNMG1) و گروه یک دائمی ناتو برای مقابله با مین های دریایی (SNMCMG1) ورود به دریای بالتیک را برای شرکت در رزمایش های مشترک با کشور های متحد و شریک آغاز کرده اند و برخی از آن ها در بندری در تالین استونی لنگر انداخته اند.

ائتلاف نظامی ناتو روز دوشنبه این اقدام را اعلام کرد و گفت: ناتو به طور منظم نیرو های دریایی را در دریای بالتیک مستقر می کند تا توانایی دفاعی خود را مطابق با تعهدات معاهده حفظ کند.

این دو گروه از مجموع چهار گروه کاری متشکل از کشتی هایی از کشور های مختلف متحد هستند که به طور مداوم در دسترس ناتو هستند تا وظایف مختلفی از شرکت در تمرین ها تا مأموریت های عملیاتی را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی های جنگی ناتو وارد دریای بالتیک شدند

کشتی های جنگی ناتو وارد دریای بالتیک شدند