مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 22:322022-04-15اقتصادي

رییسی دولت قبل را عامل گرانی دانست/ نرخ رشد تورم را مهار کردیم


وی با تأکید بر اینکه کسی حق ندارد از تورم ساختاری موجود برای تأمین اغراض شخصی یا گروهی سواستفاده کند، افزود: دولت هم سیاست های پولی مالی را اصلاح، - وی با تأکید بر اینکه کسی حق ندارد از تورم ساختاری موجود برای تأمین اغراض شخصی یا گروهی سواستفاده کند، افزود: دولت هم سیاست های پولی مالی را اصلاح، و هم با گران فروشی مبارزه می کند.

رییس جمهور، چهار سال تورم 40 درصد را عامل اصلی گرانی ها دانست و با اشاره به اقدامات دولت برای مهار تورم و گرانی گفت: موفقیت دولت این است که ظرف هشت ماه توانسته تا حدّی جلوی سیل تورمی گذشته را بگیرد و نرخ رشد تورم مهار شده و در ماه های آتی کمتر و کمتر خواهد شد.

ایرنا نوشت: آیت الله سید ابراهیم رییسی در حاشیه دیدار هنرمندان در پاسخ به سؤال خبرنگار ایرنا در خصوص علت گرانی ها با بیان اینکه چهار سال تورم بالای 40 درصد و رشد اقتصادی نزدیک به صفر، علت اصلی گرانی هاست، گفت: نرخ رشد تورم مهار شده و در ماه های آتی کمتر و کمتر خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه کسی حق ندارد از تورم ساختاری موجود برای تأمین اغراض شخصی یا گروهی سواستفاده کند، افزود: دولت هم سیاست های پولی مالی را اصلاح، و هم با گران فروشی مبارزه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی دولت قبل را عامل گرانی دانست/ نرخ رشد تورم را مهار کردیم

رییسی دولت قبل را عامل گرانی دانست/ نرخ رشد تورم را مهار کردیم