مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 06:322022-04-16سياسي

دریغ است ایران که ویران شود


در میهن عزیز ما ایران، همبستگی میهنی و ایرانی بودن، عامل حفظ تمامیت ارضی کشور بوده و هست.

بیش از 10 قومیت، با زبان و لهجه های ویژه، حتی آداب و رسوم خاص خود، - در میهن عزیز ما ایران، همبستگی میهنی و ایرانی بودن، عامل حفظ تمامیت ارضی کشور بوده و هست.

بیش از 10 قومیت، با زبان و لهجه های ویژه، حتی آداب و رسوم خاص خود، حتی باورهای مذهبی متفاوت، همگی خود را ایرانی می دانند و از چند هزار سال پیش تاکنون در کنار یکدیگر زندگانی بسیار شیرین و مسالمت آمیزی دارند از همین رو به شخصه معتقدم باید بر همان عهدنامه ارزشمند و دکترین سال 1357 "نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی" پایبند باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروفسور داریوش فرهود، پدر علم ژنتیک ایران در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) قرار داد، نکات ارزنده و قابل توجهی را درخصوص اهمیت آموزش و اشاعه میهن پرستی، توجه به شایسته سالاری و ملاک های این موضوع متذکر شد: میهن پستی یک شعار انتخاباتی یا ابزار حکومتی نیست، بلکه یک ودیعه الهی است.

حُب الوطَن مِن الایمان رسول اکرم (ص) همه جانوران در محوطه و زادگاه خود و حتی با علامت گذاری ها و مرزبندی ها، برای خود ایجاد قلمرو می کنند و هر جانور ضعیف از قلمرو و زادگاه خود، حتی در مقابل جانوران قوی تر از خود دفاع می کند و اتفاقاً در اغلب اوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریغ است ایران که ویران شود

دریغ است ایران که ویران شود