مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 07:472022-04-16سياسي

باغ موزه دفاع مقدس یکی از پروژه های ماندگار شهر تبریز است


شهردار تبریز با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس یک پروژه ی فرهنگی است، گفت: نگاه و رویکرد به دفاع مقدس و ارزش های این حوزه، یکی از سرمایه های بی بدیلی است که باید به آن رجوع و تمسک کنیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس یک پروژه ی فرهنگی است، گفت: نگاه و رویکرد به دفاع مقدس و ارزش های این حوزه، یکی از سرمایه های بی بدیلی است که باید به آن رجوع و تمسک کنیم.

یعقوب هوشیار در بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اظهار کرد: این مرکز فرهنگی، یکی از پروژه های ویژه و ماندگار شهر تبریز است که باید با مشارکت مردم و تعریف ساختارهای مطلوب، آن را آماده بهره برداری کنیم.

وی ضمن قدردانی از زحمات امیر دریادار دوم رضا عباسی در مدیریت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، افزود: موضوعات و مسائل پیرامون این مرکز فرهنگی را به همراه امیر عباسی رصد کردیم که راه اندازی دوباره هییت اجرایی از جمله مهم ترین این مباحث بود.

هوشیار گفت: با توجه به اینکه موضوعات فنی و مهندسی و طراحی به عهده ی هیأت اجرایی است، این هیأت به زودی تشکیل خواهد یافت تا مجموعه برای بهره برداری و استفاده عموم مردم مهیا شود.

وی ادامه داد: همچنین بحث معارض نیز در این مجموعه وجود دارد که مقرر شد این موضوع در حداقل زمان ممکن برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ موزه دفاع مقدس یکی از پروژه های ماندگار شهر تبریز است

باغ موزه دفاع مقدس یکی از پروژه های ماندگار شهر تبریز است