مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 07:522022-04-16اقتصادي

کمبود تولید 50 تنی تخم مرغ در کرمانشاه


معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از کمبود تولید 50 تنی تخم مرغ در کرمانشاه خبر داد.

- با اشاره به میزان تخم مرغ مصرفی در داخل استان کرمانشاه، اظهار کرد: براساس بررسی های انجام شده استان کرمانشاه به طور روزانه 65 تا 70 تن تخم مرغ مصرف دارد.

وی با بیان اینکه تنها 13 مرغداری تخمگذار در استان کرمانشاه فعالیت دارند، افزود: به دلیل پایین بودن تعداد مرغداری های تخمگذار در استان کرمانشاه با کمبود 50 تنی تولید تخم مرغ در داخل استان مواجه هستیم.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر تنها 20 تن از 70 تن نیاز روزانه تخم مرغ در داخل تولید می شود که مابقی نیاز داخلی استان کرمانشاه به تخم مرغ باید از طریق سایر استان ها تأمین شود.

عباسی علت افزایش قیمت تخم مرغ در ایام عید را سو استفاده دلالان از کمبود تخم مرغ داخلی دانست و بیان کرد: در ایام عید به دلیل افزایش مصرف تخم مرغ تعدادی از دلالان با سو استفاده از کمبود تخم مرغ و وارد کردن میزانی تخم مرغ به داخل استان و توزیع بین خرده فروش ها باعث اختلاف قیمت در بازار شدند.

وی با اشاره به سیاست گذاری های اشتباه دولت پیشین برای صدور مجوز به تعداد خاصی از مرغداری های تخمگذار در کشور، تاکید کرد: علت اصلی افزایش قیمت تخم مرغ ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تولید 50 تنی تخم مرغ در کرمانشاه

کمبود تولید 50 تنی تخم مرغ در کرمانشاه