مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 07:572022-04-16سياسي

اجرای 3 طرح حمایتی ویژه مددجویان استان همدان


مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت:در ماه مبارک رمضان امسال، با یاد هشت هزار شهید استان، اجرای سه طرح ویژه، زمینه مشارکت خیران برای کمک به نیازمندان فراهم می شود.

- محمدرسول شیخی زاده در گفت وگو با ایسنا، از همدان، بابیان این موضوع که یاری رساندن به نیازمندان دغدغه اصلی این نهاد حمایتی است، اظهار کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین، مفتاح الجنه و اطعام نیازمندان سه طرحی است که زمینه کمک به نیازمندان فراهم می شود.

وی با اشاره به ولادت امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت و نامگذاری این هفته به نام هفته اکرام ایتام و محسنین از روز پانزدهم ماه مبارک رمضان، ادامه داد : در این مدت نیکوکاران می توانند حمایت از کودکان یتیم و فرزندان نیازمندان را بر عهده بگیرند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان در خصوص طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: نیکوکاران و مردم خیر برای مشارکت در این طرح می توانند با قبول حمایت از یک یا چند کودک یتیم و محسنین نیازمند، به صورت ماهیانه مبالغی در حد توان خود به حساب این کودکان واریز کنند.

شیخی زاده بابیان اینکه از دیگر برنامه های ویژه کمک به نیازمندان در این ماه طرح مفتاح الجنه و دیدار با خانواده های تحت حمایت است، افزود: این طرح باهدف رفع نیازهای اساسی نیازمندان با فراهم سازی زمینه حضور مسئولان و خیرین در منازل خانوارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 3 طرح حمایتی ویژه مددجویان استان همدان

اجرای 3 طرح حمایتی ویژه مددجویان استان همدان