مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 08:272022-04-16سياسي

نظام مند کردن ظرفیت های موجود عامل توسعه کشور است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با بیان این که در شرایط فعلی کشور فقط شناسایی و نظام مند کردن ظرفیت های موجود می تواند خیلی از مشکلات حل کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا دهقانی اشکذری در جریان دیدار با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به اهمیت و نقش جامعه دانشگاهی در توسعه راهبردهای کلان نظام، اظهار کرد: جهاد تبیین با اشتراک گذاری ظرفیت ها از جمله مأموریت های جدی دانشگاه آزاد اسلامی در استان یزد است.

وی با اشاره به چهلمین سال تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، افزود: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب در بحث تبیین رسالتی را برای خودمان تعریف کردیم که خودمان را بین نهادها معرفی کنیم و ظرفیت هایمان را به اشتراک بگذاریم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با بیان این که در شرایط فعلی کشور فقط شناسایی و نظام مند کردن ظرفیت های موجود می تواند خیلی از مشکلات حل کند،گفت: از نظام های نیروی انسانی تا نظام های فیزیکی و سازمانی خیلی لطمه کشور خورده است به دلیل این که انرژی ها به جایی این که هم افزایی کنند و در کنار هم قرار بگیرند همدیگر را خنثی می کنند یا فقط دیده نمی شود.

دهقانی اشکذری رسالت دانشگاه آزاد در چهل اول را رسالت در حوزه پرورش نیرو دانست و تصریح کرد: دانشگاه آزاد یزد در طی این 40 سال نیروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام مند کردن ظرفیت های موجود عامل توسعه کشور است

نظام مند کردن ظرفیت های موجود عامل توسعه کشور است