مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 08:322022-04-16ورزشي

بسکتبال 11 ماه بدون دبیر/ اولویت داوری برای پر کردن جای خالی


انتظار از رییس جدید فدراسیون بسکتبال این است که تعیین تکلیف دبیر فدراسیون پس از یازده ماه بی ثباتی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد تا اصلی ترین مسئولیت اجرایی در فدارسیون صاحب متصدی شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، از اردیبهشت ماه سال گذشته که شبنم کلاهی از مسئولیت دبیری فدراسیون بسکتبال کنار رفت هنوز این مسئولیت مهم در بسکتبال به ثبات نرسیده است؛ بنابراین به نظر می رسد یکی از اولویت های اصلی جواد داوری در کنار مشخص کردن وضعیت کادر فنی تیم ملی که ویترین فدراسیون است باید تعیین تکلیف دبیر جدید باشد اگرچه وی هنوز بعد از دو ماه در این زمینه به جمع بندی نرسیده است.

وقتی جواد داوری وارد فدراسیون بسکتبال شد (9 اسفندماه سال 1400) صندلی دبیری این فدراسیون بدون متصدی بود چراکه محمدرضا صالحیان یک ماه پیش از آن از سرپرست دبیری کناره گیری کرده بود.

صالحیان خردادماه سال گذشته به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون منصوب شد.

تا یک ماه قبل از آن شبنم کلاهی دبیر فدراسیون بسکتبال بود اما وی پس از یک سال عهده داری این مسئولیت به دلایلی که به نظر می رسد اختلاف نظر با رییس وقت فدراسیون مهمترین آن بود از سمت خود کناره گیری کرد.

(اردیبهشت ماه 1400) بدین ترتیب از اردیبهشت ماه سال گذشته تا به امروز اصلی ترین پست اجرایی در فدراسیون بسکتبال بدون متصدی ثابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسکتبال 11 ماه بدون دبیر/ اولویت داوری برای پر کردن جای خالی

بسکتبال 11 ماه بدون دبیر/ اولویت داوری برای پر کردن جای خالی