مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 08:372022-04-16ورزشي

برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در خرم آباد


مسئول کمیته استعدادیابی و رده های پایه فدراسیون دوومیدانی از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در خرم آباد بعنوان مهمترین رویداد ورزشی در سال جاری خبر داد.

- سیاوش سپهوند گفت: مسابقات دوومیدانی بزرگسالان قهرمانی کشور 20 تا 25 اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان خرم آباد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات قهرمانی دوومیدانی کشور از طرف فدراسیون دوومیدانی جهانی امتیاز 100 را در نظر گرفته اند که بهترین و مهمترین رویداد سال 1401 همین مسابقات به میزبانی خرم آباد برگزار خواهد شد.

رییس هیات دوومیدانی لرستان با اشاره به برنامه های آینده هیات دوومیدانی استان در سال جاری بیان کرد: در اولین رویداد و در اولین مسابقه ورزشی سال 1401 خرم آباد میزبان مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در رده بزرگسالان و در بخش آقایان در اردیبهشت ماه و در خرم آباد از 20 تا 25 اردیبهشت ماه خواهد بود که این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی و حکم انتخاب تیم برای بازی های آسیایی را دارد.

سپهوند اظهار کرد: در دومین مرحله ما در طول سال 1401 میزبانی مسابقات رکوردگیری نوجوانان دختر و پسر را در نیمه اول شهریور ما داریم و در گام بعدی میزبانی مرحله نهایی لیگ جوانان دختر و پسر در شهریور ماه سال جاری خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در خرم آباد

برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در خرم آباد