مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 08:372022-04-16اجتماعي

کاهش بارندگی در همدان/ پیش بینی وزش باد


کارشناس هواشناسی استان همدان از کاهش بارش باران در فصل بهار خبر داد و گفت: دمای هوا تا پایان هفته به 31 تا 32 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

- محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه امروز احتمال بارش رگبار و رعد و برق در استان وجود دارد اظهار کرد: از فردا بارشی نخواهیم داشت و آسمان استان صاف تا قسمتی است.

وی با تاکید بر اینکه از فردا در ساعات بعدازظهر شاهد وزش باد تا سرعت حداکثر 60 کیلو متر بر ساعت هستیم افزود: امشب و فردا شب با کاهش دما در استان مواجه می شویم اگرچه به طور کلی بهار امسال گرم تر از نرم بلندمدت پیش بینی شده است.

کارشناس هواشناسی استان همدان در ادامه با بیان اینکه از اواسط هفته مجددا هوا رو به گرمی می رود تا اینکه پایان هفته به 31 تا 32 درجه سانتیگراد می رسد گفت: تا کنون شاهد بارش خوبی در فصل بهار نبودیم.

وی یادآور شد: بارش ها نیز نسبت به نرم بلند مدت روند کاهشی دارد به طوری که در بارش های شب گذشته بیشترین بارش در ایستگاه فامنین 4 میلیمتر ثبت شده است.

باقری شکیب به نوسان دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: طی این مدت دمای همدان بین 3 تا 20 درجه سانتیگراد در نوسان بوده همچنین قهاوند با یک درجه سانتیگراد خنک ترین و اسدآباد با 23 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بارندگی در همدان/ پیش بینی وزش باد

کاهش بارندگی در همدان/ پیش بینی وزش باد